søndag 29. desember 2013

God jul


Jula nærmer seg vel egentlig slutten allerede, men jeg prøver å la være å tenke på det, og heller nyte disse dagene med rolig tempo og mer tid til å være sammen. 
Jeg hadde store planer og drømmer om alt jeg ville sy til jul, både julegaver og klær til egne unger. Jeg rakk vel egentlig ikke noe av det, men det går greit det også ;-) Juleferien har gitt mulighet til litt tid på syrommet og litt strikking. Herlig :-)


Her er en vest til jenta mi som egentlig bare manglet en knapp og en vask før den kunne tas i bruk, og nå er det altså gjort. Jeg rakk til og med å fotografere mens dagslyset kikket innom. Det er jo nesten det vanskeligste for tida :-)
Mønsteret er hentet fra det skjønne strikkeheftet "Børnestrik på pinde 31/2-4", og denne modellen heter "Bløde blade". Den var morsom å strikke! Denne lager jeg nok flere av!

4 kommentarer:

  1. For en søt liten vest!

    Godt nyttår til deg:)

    SvarSlett
  2. Det er gjerne slik det er - man tror man skal få gjort en haug når det er fri, men så blir det gjerne bare halvparten man får gjort.
    Supesøt vest - fint med den enkle, røde knappen på.
    Fin nyttårsfeiring ønskes deg :)

    SvarSlett
  3. I am extremely impressed along with your writing abilities, Thanks for this great share.

    SvarSlett